Videobellen (16)

Contactmogelijkheden

U bent van harte welkom in één van onze winkels. Bent u niet in de gelegenheid om langs te komen. Of blijft u liever thuis. Geen probleem. Voor vragen, hoorzorg of hooroplossingen hoeft u de deur niet uit.

 

Wij hebben diverse manieren waarop wij voor u op afstand klaar staan. Voor advies & hulp, batterijen en accessoires, onderhoud en reparatie. Zelfs voor een volwaardige hoortest en voor de aanschaf van een nieuw hoortoestel kunt u gewoon thuisblijven. Zie hieronder onze mogelijkheden voor contact op afstand.

 

De manieren van contact buiten de winkel om

 

Telefonisch: gedurende onze normale werktijden en uren zijn we gewoon bereikbaar. Hoe vraagt u zich dan af? Al onze audiciens zijn gekoppeld met ons telefonisch netwerk. Zo kunt u gewoon uw vertrouwende audicien blijven spreken over al uw vragen of problemen. En bent u nog geen klant bij ons, dan krijgt u een audicien toegewezen.

 

Videobellen: vindt u het fijner om ons toch ‘face-to-face’ te spreken? Dit kan! Bel ons, zet uw computer aan en ga naar: videobellen.

 

Per post: hoortoestel defect of moet uw apparaat schoongemaakt worden of een ander mankement? Geen probleem stuur eenvoudig uw toestel op per post, wij zullen dan de nodige aanpassingen (laten) uitvoeren en sturen hem per post terug. Voor verdere uitleg en instructies klik hier: hoortoestel defect

 

Per e-mail: ook per e-mail kunt u al uw vragen blijven stellen. Onze audiciens zijn allen beschikbaar om digitaal contact te houden.

 

Per chat: rechts onderin kunt u tijdens onze reguliere openingstijden met onze audiciens chatten.

 

Bij vragen of twijfel neem dan gerust contact op met één van onze winkels via bovenstaande contactmogelijkheden of via onderstaand contactformulier.