
We zorgen voor de juiste hygiëne en volgen de richtlijnen volgens het RIVM nauwkeurig. Zoals gebruikelijk staan onze audiciens voor u klaar voor alle aanpassingen, afspraken, vragen, schoon te maken toestellen en overige zaken.
Makker ook bereikbaar op afstand!
Wilt u liever vanuit huis contact met uw audicien? Dat is geen probleem, wij hebben diverse manieren waarop wij voor u klaar staan voor advies, accessoires, schoonmaken en reparatie. Zelfs voor de aanschaf van een nieuw hoortoestel op afstand kunt u vanaf nu bij ons terecht! Zie hieronder onze mogelijkheden voor contact op afstand.
Gaat u normaal gesproken naar aan andere audiciensketen? En zijn zij momenteel gesloten? Geen probleem! Iedereen is welkom bij Makker Hoortoestellen!
De manieren van contact buiten de winkel om
Telefonisch: gedurende onze normale werktijden en uren zijn we gewoon bereikbaar. Hoe vraagt u zich dan af? Al onze audiciens zijn gekoppeld met ons telefonisch netwerk. Zo kan u gewoon uw vertrouwende audicien blijven spreken over al uw vragen of problemen. En bent u nog geen klant bij ons, dan krijgt u een audicien toegewezen.
Videochat: vindt u het fijner om ons toch ‘face-to-face’ te spreken? Dit kan! Bel ons, zet uw computer aan en ga naar: Videochat.
Per post: hoortoestel defect of moet het apparaat schoongemaakt worden of een ander mankement? Geen probleem stuur eenvoudig uw toestel op per post, wij zullen dan de nodige aanpassingen uitvoeren en sturen hem per post terug. Voor verdere uitleg en instructies klik hier: Mijn hoortoestel defect. Wat nu?
Per e-mail: ook per e-mail kunt u al uw vragen blijven stellen. Onze audiciens zijn allen beschikbaar om digitaal contact te houden.
Per chat: rechts onderin kunt u tijdens onze reguliere openingstijden met onze audiciens chatten.
Bij vragen of twijfel neem dan gerust contact op met één van onze winkels: telefonisch, per mail of via onderstaand contactformulier.