Service

Wat zit er standaard in jullie service?

In onze standaard service zit het volledige aanpastraject bestaande uit: hoortesten, speciale metingen, batterijen tijdens het kosteloos uitproberen en twee jaar garantie. Een extra uitgebreid hoorzorgpakket ligt ook nog in de mogelijkheden. Wij werken niet met een inloopspreekuur: u bent de hele dag van harte welkom.

Komen jullie ook aan huis?

In bijzondere gevallen kan één van onze audiciens u ook thuis bezoeken. Neem hiervoor contact op met één van onze winkels.

Kan ik een hoorapparaat uitproberen voordat ik deze koop?

Jazeker, u mag een hoortoestel altijd proberen voordat u deze aanschaft. Bovendien levert Makker alle gerenommeerde merken!

Sturen jullie batterijen en accessoires ook op?

Wanneer u liever thuis blijft sturen wij u graag batterijen en accessoires op. Wij rekenen hier géén verzendkosten voor. Bij Makker leveren wij u alle producten die met het gehoor te maken hebben.

Moet ik langskomen voor een nieuw hoortoestel?

Dit hoeft in bepaalde gevallen niet meer! Met de huidige technieken zijn wij ook in staat om hoortoestellen op afstand aan te passen. Zelfs de hoortest kan op afstand net zo volwaardig als in de winkel. Voor meer informatie: Hoortoestel aan huis.

Wat is de garantie op mijn hoortoestel?

Een hoortoestel heeft vijf jaar garantie bij normaal gebruik. Voor meer informatie: Garantie & reparatie.

Mijn hoortoestel is defect. Wat nu?

Afhankelijk van het defect kunnen wij uw hoortoestel in onze winkel repareren. Zo niet, dan sturen wij uw hoortoestel ter reparatie naar de fabrikant. Kunt u niet langskomen in de winkel is het mogelijk uw hoortoestel naar ons op te sturen. Bekijk hiervoor ons pagina: Mijn hoortoestel defect. Wat nu?

Kosten van reparatie zijn afhankelijk van het volgende: de garantieperiode, mate van schade/defect en of u een Makker -hoorzorgpakket heeft. Ook kan het zijn dat de schade door uw zorgverzekeraar wordt gedekt.