Wanneer u hoortoestellen aanschaft heeft u standaard recht op twee jaar fabrieksgarantie. Bij Makker Hoortoestellen verlengen wij deze garantie tot vijf jaar wanneer u bij ons een Hoorzorg Pakket afneemt. Dit geldt zowel voor gehoorapparaten binnen de vergoeding van uw zorgverzekeraar, als voor de nieuwe generatie hoortoestellen. Vijf jaar lang kunt u bij ons kosteloos terecht voor een reparatie aan uw hoortoestel.
Overigens: met het Hoorzorg Pakket breidt u ook meteen de garantie-voorwaarden uit. Wij bieden namelijk een uitgebreidere garantie dan de standaard fabrieksgarantie. Meer zekerheid dus.
Mocht uw hoortoestel niet goed functioneren kunt u altijd langskomen op één van onze vestigingen. Ook kunt u eerst onze pagina bezoeken: algemene problemen. Hier geven we antwoord op de meest voorkomende problemen met de bijbehorende oplossingen. Mocht deze pagina u niet verder helpen bent u van harte welkom om langs te komen. Wanneer u liever thuisblijft kunt u contact opnemen voor hoorzorg op afstand. Meer informatie
Wanneer u een defect heeft aan uw hoortoestel verloopt het reparatieproces afhankelijk of u langskomt in één van onze vestigingen of u uw defect aan uw hoortoestel op afstand wilt oplossen.
Bij bezoek aan onze vestiging zal één van onze audiciens het hoortoestel onderzoeken en kijken of hij/zij het probleem ter plekke kan oplossen. Mocht dit niet het geval zijn, dan sturen we uw hoortoestel op naar de fabrikant ter reparatie. Binnen één à twee weken ontvangen wij uw hoortoestel gerepareerd terug en stellen u daarvan op de hoogte. Heeft u geen vervangend hoortoestel en wel een Hoorzorg pakket? Dan zorgen wij voor een leen-hoortoestel.
Is uw hoortoestel defect dan kunnen we u ook op afstand helpen. We kunnen kijken of we het defect samen met u kunnen oplossen telefonisch of door te videobellen. Mochten we tijdens het gesprek er niet uitkomen, vragen we u het hoortoestel naar ons op te sturen of langs te brengen. Bij binnenkomst kijken we of we het hoortoestel kunnen repareren. Mocht dit niet het geval zijn sturen we het toestel door naar de fabrikant. Het hoortoestel wordt vervolgens na reparatie naar u opgestuurd of u kunt uw hoortoestel weer ophalen.
Voor meer informatie over het opsturen van uw hoortoestel naar onze reparatie-afdeling volg de volgende link: hoortoestel opsturen
Binnen de termijn van vijf jaar zijn er geen kosten aan reparatie verbonden wanneer u een Hoorzorg Pakket heeft.
Heeft u verder nog vragen, aarzel niet en neem contact met ons op.