Garantie & Reparatie

 

Wanneer u hoortoestellen bij ons aanschaft heeft u standaard recht op twee jaar fabrieksgarantie. Bij Makker verlengen wij deze garantie tot vijf jaar voor hoortoestellen, zowel binnen als buiten de zorg, wat betekent dat u vijf jaar lang bij ons kosteloos terecht kunt wanneer u een defect heeft aan uw hoortoestel.


Het Makker Hoorzorgpakket

 

Wanneer u bij ons hoortoestellen aanschaft bieden wij u de optie tot het Makker Hoorzorgpakket. Naast dekking voor een defect aan uw hoortoestel ontvangt u bij aanschaf accessoires, maar ook extra coulance en service. Zo ontzorgen we u zo volledig mogelijk!

 

Het Makker Hoorzorgpakket bestaat uit:

  • 5 jaar recht op bijstellingen en nacontroles
  • Domes/oorstukjes/maatschaaltjes indien van toepassing
  • Leenhoortoestel bij reparatie
  • Huisbezoek indien noodzakelijk
  • 120 batterijen per hoortoestel
  • UVC droogbox
  • 3 doosjes Cedis reinigingsproducten
  • 5 pakjes filters

Hoe te handelen bij defect hoortoestel?

 

Mocht uw hoortoestel niet meer goed functioneren kunt u altijd langskomen in één van onze winkels. Ook kunt u eerst onze pagina bezoeken: Algemene problemen. Hier geven we antwoord op de meest voorkomende defecten met de bijbehorende oplossingen. Mocht deze informatie u niet verder helpen kunt alsnog langskomen. Wanneer u liever thuisblijft kunt u contact opnemen via één van onze contactmogelijkheden. Wij helpen u dan graag op afstand verder.

 

Hoe werkt het reparatieproces?

 

Wanneer u een defect heeft aan uw hoortoestel verloopt het reparatieproces afhankelijk of u langskomt in één van onze winkels of u uw defect aan uw hoortoestel op afstand wilt oplossen.

 

Bij bezoek aan onze winkel zal één van onze audiciens het hoortoestel onderzoeken en kijken of hij/zij het defect ter plekke kan oplossen. Mocht dit niet het geval zijn, dan sturen we het hoortoestel op naar de fabrikant ter reparatie. Binnen éen à twee weken ontvangen wij uw hoortoestel gerepareerd terug en stellen u op de hoogte voor afhalen. Wanneer u een Makker Hoorzorgpakket heeft zorgen wij voor een vervangend hoortoestel en stellen deze in, zoals uw eigen.

 

Is uw hoortoestel defect kunnen we u ook op afstand helpen. We kunnen kijken of we het defect samen met u kunnen oplossen telefonisch of door te videobellen. Mochten we tijdens het gesprek er niet uitkomen, vragen we u het hoortoestel naar ons op te sturen. Zie hiervoor onze pagina: Hoortoestel defect. Bij binnenkomst kijken we of we het hoortoestel kunnen repareren. Mocht dit niet het geval zijn sturen we het toestel door naar de fabrikant. Het toestel wordt vervolgens na reparatie naar u opgestuurd.

 

Zijn er kosten aan reparatie verbonden?

 

Binnen het termijn van vijf jaar zijn er geen kosten aan reparatie verbonden wanneer u een hoortoestel heeft binnen de zorg of een hoortoestel buiten de zorg. Wel houden we er rekening mee dat het mankement is ontstaan bij normaal gebruik of dat het defect komt door onoordeelkundig handelen.

 

Wanneer we u kunnen helpen, aarzel niet en neem contact met ons op.