Locatie
Maasstraat 98
1078 HM Amsterdam
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: 09:00 - 17:30
Zaterdag: 09:00 - 15:00
Zondag: Gesloten
Tel.: 020 226 8885
Email: amsterdam@makker.nl
Bij Makker Hoortoestellen draait alles om persoonlijke aandacht en de beste hooroplossingen. In tegenstelling tot grote ketens, nemen wij écht de tijd voor u. Onze audiciens zijn StAr-geregistreerd, wat betekent dat ze de hoogste standaarden hanteren op het gebied van gehoorzorg.
Op zoek naar een onzichtbaar hoortoestel? Maak kennis met de Phonak Lyric, het eerste volledig onzichtbare hoortoestel ter wereld. Dit unieke toestel zit diep in het oor en kan 24/7 gedragen worden – zelfs tijdens het sporten, slapen of douchen. Bovendien biedt de Lyric een effectieve oplossing voor tinnitus (oorsuizen). Wilt u meer weten over de mogelijkheden en het onderhoud? Onze audiciens helpen u graag verder! Lees meer
Dien een verzoek in bij onze collega's om u terug te bellen. U wordt zo spoedig mogelijk binnen onze openingstijden gebeld.
Dien een verzoek in bij onze collega's om een afspraak te maken voor een gratis hoortest.
Lonneke Bovenschen - Audicien is in Amsterdam voor veel slechthorenden een goede bekende na hen jarenlang te hebben geholpen met de voor hen beste hooroplossing. Voor haar voelt terugkeren met Makker naar Amsterdam dan ook als thuiskomen.
Voor degene die Lonneke nog niet kent: Lonneke heeft veel geduld en luistert graag naar het verhaal achter de slechthorende. Samen met slechthorenden zoekt zij, al ruim 15 jaar, in een open gesprek naar de beste oplossing. Bij audicien Lonneke voelt iedereen zich op zijn gemak. Lonneke is bekend met alle grote hoortoestel merken en de meest innovatieve hooroplossingen.
Sabine Goedhart - Audicien in 2018 ben ik in het audiciensvak terecht gekomen en daar ben ik nog elke dag dankbaar voor. Mijn doel is mensen met gehoorverlies te helpen om optimaal te functioneren met zo min mogelijk hinder van het gehoorverlies. Wat daarvoor nodig is, is voor iedereen anders. Daarom begint de weg naar een beter gehoor bij mij met een goed gesprek. Tijdens het gesprek bespreken we uw situatie, wensen, verwachtingen en behoeftes en op basis daarvan kan ik u zo goed mogelijk adviseren en begeleiden. Als we samen de hooroplossing hebben gevonden die het beste bij u past, zet ik mij volledig in om hier het maximale uit te halen.
Kimberley Thompson – Front Office medewerker zorgt voor het reilen en zeilen binnen het filiaal in Amsterdam. Zij verwelkomt de klant met een brede glimlach en zorgt voor koffie en thee. Kimberley is ook degene die onze klanten telefonisch te woord staat en zorgt dat de afspraken op het juiste moment worden ingepland.
Natalie Verwij – Audicien Goed horen gaat voor mij niet alleen over techniek, maar vooral over vertrouwen, contact en levenskwaliteit. Ik neem de tijd om te luisteren naar wat er écht speelt en vertaal dat naar een hooroplossing die past bij iemands leven. Met een open blik, heldere uitleg en oprechte aandacht help ik mensen stap voor stap vooruit – zodat ze weer voluit kunnen meedoen.
Brenda Veenhof – Audicien Voor mij draait hoorzorg om meer dan alleen meten en instellen. Het gaat om écht contact maken, begrijpen wat iemand nodig heeft en daar een oplossing op afstemmen. Ik werk graag rustig en duidelijk, zodat u zich gehoord én op uw gemak voelt. Samen zoeken we naar een hooroplossing die niet alleen werkt, maar ook bij u past.
Wilt u ervaren wat Makker Hoortoestellen voor u kan betekenen? Maak eenvoudig een afspraak en ontdek hoe wij u kunnen helpen aan een beter gehoor die perfect bij uw leefstijl en wensen past!